TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SpaceX kupił kampanię na Twitterze dla Starlinka. Musk handluje ze swoimi firmami

Starlink, firma Muska, jest reklamowana przez firmę Muska w serwisie Muska

SpaceX kupił pakiet reklamowy na Twitterze dla swojego satelitarnego serwisu internetowego Starlink. Poinformował o tym w serwisie społecznościowym jego właściciel Elon Musk, właściciel także pozostałych dwóch firm.

Najważniejsze marki, takie jak General Motors czy firma modowa Balenciaga, wstrzymują twitterowe kampanie reklamowe w odpowiedzi na chaos, jaki zapanował wokół platformy po przejęciu jej przez Elona Muska. Wcześniej prawie 90 proc. dochodów Twittera pochodziło z reklam.

Czytaj też: Początek końca Twittera? Pracownicy masowo odchodzą, a Musk chce znaleźć nowego CEO

SpaceX miał wydać 250 tys. dol. na kampanię reklamową promującą na Twitterze usługi Starlinka w Australii i Hiszpanii.

(MAC, 19.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.